Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
Çarşı Esnafına Müşteri Kazanmanın Şifreleri

Çarşı Esnafına Müşteri Kazanmanın Şifreleri

BTSO Payitaht Çarşı Kurumsal Gelişim Programı kapsamında Tarihi Çarşı ve Hanlar bölgesi esnafına yönelik eğitimler tüm hızıyla devam ediyor.

 

Payitaht Çarşı ile Akademi Projesi kapsamında çarşı esnafına yönelik düzenlenen ‘Kurumsal Gelişim Programları’ eğitimleri Tayyare Kültür Merkezi’nde sürüyor. BTSO Akademi Projesi kapsamında düzenlenen eğitimlerde alanında uzman akademisyenler, esnafın ticaret hayatına katkı sağlayan önemli bilgiler paylaşıyor. ‘Perakende Sektörü SatışI’ ile ‘Ahilik Kültürü ve Tarihi Çarşılar’ eğitiminin ardından eğitmen Adnan Erbaş tarafından çarşı esnafı için önemli bir konu olan ‘Müşteri İle Etkin İletişim’ hakkında önemli bilgiler paylaştı.

 

“OLUMLU YAKLAŞIN”

Adnan Erbaş, eğitimde çarşının imaj algısının, değişen müşteri özelliklerinin ve isteklerinden bahsetti. Müşterilerin özellikle işyerine girdiği zaman ilgi ve alaka beklediğini, bekletilmeye tahammül edemediğini belirten Erbaş, “Çarşı için müşteri ile iletişim oldukça önemli. Her gün binlerce insan, çarşıya alışveriş yapmak için geliyor. Yapılan alışverişte müşterinin esnaftan veya çalışanlardan alacağı en ufak olumsuz bir algı hemen çarşıyı etkiliyor. Bu yüzden müşteriye her zaman olumlu yaklaşmalıyız” dedi.

 

“GÜLER YÜZLÜ OLMALIYIZ”

Müşterilerin esnaftan öncelikle kişisel imaj değil, kurumsal bir imaj beklediğini kaydeden Erbaş, şöyle konuştu: “Müşteriye karşı esnafımız ve çalışanlarımız güler yüzünü eksiltmemeli. Çünkü müşteri, gülen yüzlü ve kendisine ilgi gösteren esnafı tercih ediyor.”

 

“ESANFIN KURUMSAL KİMLİĞİ GÜÇLENİYOR”

Bursa Tarihi Çarşı ve Hanlar Birliği (BTÇH) Başkanı Muhsin Özyıldırım, Payitaht Çarşı Kurumsal Gelişim Programları kapsamında düzenlenen eğitimlerden dolayı BTSO’ya teşekükr etti. Çarşı esnafının kurumsal kimliğini güçlendirecek eğitimlerin önemine işaret eden Özyıldırım, “BTSO öncülüğünde çarşı esnafımıza yönelik güzel hizmetler veriliyor. Bölgemizde yapılan yapısal dönüşümün yanı sıra esnafımızın daha da bilinçlenmesini sağlayan eğitimler de büyük önem taşıyor. Eğitimlere katılan tüm bölge esnafımıza teşekkür ediyorum” dedi.

| 02.01.2018 |

Haberler

BTSO, Üyelerine ‘Nefes’ Aldıracak
Başkan Burkay, İş Dünyasının Beklenti ve Önerilerini Bakan Albayrak’la Paylaştı
BTSO Camisi ve TOBB Anadolu İmam Hatip Lisesi Hizmete Açılıyor
BTSO’nun Girişimleri Sonuç Vermeye Devam Ediyor
Payitaht Çarşı Alışveriş Günleri Çarşıya Renk Katıyor
Bursalı Firmaların Orta Asya Çıkarmasındaki İkinci Durağı Kazakistan Oldu
Kimya UR-GE Üyelerinin Beşinci Durağı Romanya
Sosyal Medya Fenomenleri Payitaht Çarşı’ya Alışverişe Geliyor
Başkan Burkay’dan ‘Fiyat Farkı Kararnamesi’ Çağrısı
Yeni Dönemin Konsey Başkanları Bir Araya Geldi
Bursa’dan Kırgızistan’a İhracat Seferi
“Rakamlar, Büyüme Dinamiklerimizin Gücünün Göstergesi”
Tekstil Sektörüne Yeni Ur-Ge Hamlesi
BUTEKOM, Test Süreçlerinde Dışa Bağımlılığı Azaltmayı Hedefliyor
Gıda Sektörü İhracat Yeteneğini Keşfediyor

Duyurular

Gıda Ur-Ge Alım Heyeti Duyurusu Hk.
Burs Duyurusu
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Yayınlar
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Etkinlik Takvimi
  • Ticaret Sicil Müd. Online Randevu Sis.
  • Basında BTSO
  • Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    Ticaret Sicil Müdürlüğü Online Randevu Sistemi
    Medos
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSO Tahkim ve Arabuluculuk Merkezi
    İşbiriliği Teklifleri Bülteni BTSO Geleceğin Liderlerini Destekliyor
    BTSOMESYEB
    Bilgi Güncelleme Formu
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO 15 Temmuz Almanağı
    BTSO 15 Temmuz Almanağı
    BTSO Ekonomi Dergisi
    BTSO Ekonomi Dergisi
    Akredite Logo TOBB Kobi Bilgi Sitesi
    AB Bilgi Merkezi