Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
Dünya, Bursa’dan Vazgeçemiyor

Dünya, Bursa’dan Vazgeçemiyor

Bebe ve Çocuk Konfeksiyonu sektörünün Türkiye’deki en büyük fuarı olan Junioshow Fuarı, sektörün dünyaya açılmasını sağlıyor. 50 ülkeden 1000’e yakın sektör temsilcisinin katıldığı fuar, sektörün ihracatına ivme kazandırmayı sürdürüyor.

 

Uluslararası Bebe-Çocuk, Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı (Junioshow) tüm hızıyla devam ediyor. BTSO öncülüğünde TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. ve Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) işbirliğinde gerçekleştirilen fuarda stant açan 200’e yakın Bursalı firma, yabancı firmalarla ikili iş görüşmeleri gerçekleştiriyor. BTSO’nun Ticari Safari ve Ur-Ge Projesi ile TÜYAP’ın yurt dışı ofislerinin çalışmalarıyla Bursa’ya gelen yabancı iş insanları Junioshow Fuarı’nı ve sektörün gelişimini değerlendirdi. Libya’dan fuara katılan Sinbad Bebek Giyim Firması Yöneticisi Tarek Saad, fuarın ilk başladığı yıldan bu yana sürekli ziyaret ettiğini belirterek, “Bursa, bu sektördeki farkını ortaya koydu. Fuarda önemli iş bağlantıları kurduk. Siparişlerimizi verdik” dedi.

 

ÜRÜNLERİMİZ ZAMANINDA GELİYOR

Aralık ayında BTSO’nun İran’da düzenlediği alım heyeti programına da katılan Aldiana Kids firmasının sahibi Kudret Askeryan, Junioshow Fuarı’nın kendisi için büyük fırsat olduğunu söyledi. Askeryan, “Junioshow Fuarı’na her geldiğimizde 200 bin dolardan fazla sipariş veriyoruz. Dünya’da Bursa’nın kalitesinde ürün yok. Ürünlerimiz zamanında bize ulaştırılıyor. Müşterilerimiz açısından da hiçbir sorun yaşamıyoruz” ifadelerini kullandı.  

 

MÜŞTERİLERİM İLK OLARAK TÜRK MARKASI OLUP OLMADIĞINI SORUYOR

Ukrayna’dan gelen Oksana Soliarevych, fuara 3. kez geldiğini belirterek, her geldiğinde organizasyona hayran kaldığını söyledi. Soliarevych, “Mağazamızda sattığım ürünlerin yüzde 70’i Türk malı. Müşterilerim ürün alırken ilk soruları Türk malı olup olmadığı oluyor. Bursa’nın kalitesinden memnunuz. Asla bu kaliteden vazgeçmeyeceğim” diye konuştu.

 

“AVRUPA’DA BU KALİTEYİ BU FİYATA BULAMAYIZ”

Rusya’dan gelen Alina Kubrakova, Junioshow Fuarı’nın firma sayısı ve ürün koleksiyonu açısından oldukça güzel bir organizasyon olduğunu belirterek, Temmuz ayındaki fuara da katılacağını söyledi. Romanya Bükreş’ten gelen Anne Bebe firmasının Genel Müdürü Alexandru Prunoiu, ürün alımında önceliğinin Bursa olduğunu belirterek, “Bursa pazarına odaklandık. Ürün ve fiyat kalitesi bakımından en iyi yerlerden birisi Bursa. Bu kaliteyi Avrupa’da bulamayız. Bulsak da oldukça pahalı” şeklinde konuştu.

 

JUNİOSHOW, SEKTÖRÜN DÜNYAYA AÇILAN VİTRİNİ

Junioshow Fuarı’na katılan Bursalı firmalar da fuardan oldukça memnun olduğunu söyledi. Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe Bursa’nın bir marka olduğunu kaydeden BTSO Meclis Üyesi ve sektör temsilcisi Rıdvan Güler, “Junioshow Fuarı sektörümüzün yeni vitrini oldu. Üretimde Türkiye’nin merkezi olan Bursa’mızda uluslararası bir fuarın  kazandırılması çok güzel. Sektörümüze katkılarından dolayı BTSO Yönetim Kurulu Başkanımız İbrahim Burkay ve ekibine çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.

 

“SEKTÖRÜN REKABETÇİLİĞİ ARTIYOR”

Bursalı sektör temsilcisi Ali Azizoğlu, 1000’e yakın yabancı iş dünyası temsilcisinin katıldığı fuarın sektöre bir dinamizm kattığını belirterek, “Bebe ve çocuk konfeksiyonu ürünlerimizin kalitesi ve tasarımı her geçen gün artıyor. Junioshow Fuarı da ürünlerimizin dünyaya tanıtılmasına büyük katkı sağlıyor. BTSO’nun fuarcılık ve Ur-Ge projeleriyle sektörümüzün rekabetçiliği güçlenirken, firmalarımızın ihracat kabiliyeti de ivme kazanıyor” diye konuştu.

 

5 ayrı salonda 30 bin m2’lik alanda özel dekor ve standlarla hazırlanan Junioshow, 13 Ocak Cumartesi gününde sona eriyor.

 


Fotoğraflar

| 12.01.2018 |

Haberler

Kadın Girişimcilik Kampında 39 Proje Yarıştı
Bursa’nın Geleceği Ortak Akılla Planlanıyor
Türkiye, Hakkını Koruyup Savunduğu İçin Rahatsızlık Uyandırıyor
BUTGEM’den Bosna Hersekli Kursiyerlere Mesleki Eğitim
İhracatta ‘Junioshow’ Farkı
Milli Projelere Bursa İmzası
Dünya, Bursa’dan Vazgeçemiyor
Suriyelilerin Mesleki Profilleri Çıkartılıyor
Kadın Girişimcilik Kampı Ödüllü Proje Yarışması’nda Heyecan Başlıyor
BTSO, 100 İş İnsanını Heimtextil Fuarı İle Buluşturdu
50 Ülkeden 1000’e Yakın İş İnsanı Junioshow’da
Bursalı Tekstilciler Yılın İlk Fuarı İçin Frankfurt’ta
Junioshow Fuarı Kapılarını Açıyor
‘Dört Mevsim Uludağ Çalıştayı’ Sona Erdi
BTSO, BEKSİAD'ın Yeni Başkanını Ağırladı
UYEM İş Dünyasının Yeni Eğitim Üssü Olacak
4 Mevsim Uludağ İçin Güç Birliği
Bursa’nın Fuarcılık Kimliği Güçleniyor
Hindistan Başkonsolosu Khan: Bursa Büyük Bir Endüstri Şehri
Çarşı Esnafına Müşteri Kazanmanın Şifreleri
Ekonominin 'Oscar'ları Sahiplerini Buldu
KOBİ OSB’ye Yoğun Talep Başvuru Süresini Uzattı

Duyurular

ASD Market Week 2018 Fuarı Türkiye Milli İştiraki Organizasyonu
Kurum Arabuluculuk Komisyonlarının Oluşturulması Hk.
Cezayir İthalat Yasakları Ve Gümrük Vergilerinde Artış
Venezuela Ziyareti Hk.
2018-2019 Akademik Yılı Jean Monnet Bursu Başvuruları
Burs Sonucları
Islam Isbirligi Teskilati Ticaret Fuari
17-22 Şubat 2018 tarihlerinde Dubai B.A.E'de düzenlenecek olan GULFOOD 2018 Fuarı Hk.
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Yayınlar
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Etkinlik Takvimi
  • Basında BTSO
  • Ticaret Sicil Müd. Online Randevu Sis.
  • Ekonomiye Değer Katanlar 2017
    Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    Ticaret Sicil Müdürlüğü Online Randevu Sistemi
    Burs Sonucları
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSO Tahkim ve Arabuluculuk Merkezi
    İşbiriliği Teklifleri Bülteni BTSO Geleceğin Liderlerini Destekliyor
    BTSOMESYEB
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO 15 Temmuz Almanağı
    BTSO 15 Temmuz Almanağı
    BTSO Ekonomi Dergisi
    BTSO Ekonomi Dergisi
    Akredite Logo TOBB Kobi Bilgi Sitesi
    AB Bilgi Merkezi