Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
33 Ülkeden 300 Yabancı Alıcı Bursa Firmalarıyla Görüştü

33 Ülkeden 300 Yabancı Alıcı Bursa Firmalarıyla Görüştü

Türkiye’de bebe ve çocuk konfeksiyonu üretiminin yüzde 80’ini tek başına gerçekleştiren Bursa, ihracat odaklı projelerini sürdürüyor. 2 ayrı UR-GE Projesi kapsamında 33 ülkeden yaklaşık 300 yabancı alıcı Bursalı firmalarla ikili iş görüşmesi gerçekleştirdi.

 

Bursa iş dünyasının çatı kuruluşu Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) tarafından Ticaret Bakanlığı destekleriyle yürütülen Bebe ve Çocuk Konfeksiyonu Sektörü UR-GE Projesi, firmaların ihracat odaklı büyümesine ivme kazandırmaya devam ediyor. BTSO’nun liderliğinde düzenlenen Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi Projesi (UR-GE) ile hem ihracatını hem de katma değerli üretimini artırıyor. UR-GE üyesi 75 firma, BTSO Ana Hizmet Binası’nda düzenlenen B2B organizasyonunda yabancı alıcılarla bir araya geldi.

 

DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDAN KATILIM

Programa, dünyanın dört bir yanından sektör temsilcisi katıldı. Rusya, Özbekistan, Fas, Cezayir, Kazakistan, İngiltere, İspanya, Polonya ve Sırbistan gibi birçok ülkeden firma, Bursalı sektör temsilcileriyle işbirliği masasında buluştu. 2 gün süren programda Bursalı firmalar, yabancı müşterilerle yaklaşık bin 100 iş görüşmesi gerçekleştirdi.

 

“ÜRÜNLERİMİZİ TÜM DÜNYAYA SATIYORUZ”

BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, iki yıllık bir aradan sonra tekrar alım heyeti programlarına başladıklarını söyledi. Bebe-çocuk ve giyim sektöründe 33 ülkeden yaklaşık 300 alıcıyı BTSO’da misafir ettiklerini kaydeden İsmail Kuş, “Pandemi etkilerinin zayıflamasıyla birlikte kaldığımız yerden tüm hızıyla devam ediyoruz. Özellikle bebe ve çocuk giyim sektörü belli başlı ülkelerin tekelinde gidiyordu, farklı bölgelere çok fazla ürün satılamıyordu. Yaptığımız çalışmalar ile 20’nin üzerinde ikili iş görüşmesi düzenledik ve ciddi bir tanıtım ağı ile beraber dünyanın her yerine ürün satar hale geldik. Ürün ve ülke çeşitliliğini de artırarak oluşacak krizlerin etkilerini en aza indirmeyi sağlıyoruz.” dedi.

 

“MÜŞTERİLERİN MEMNUNİYETİ MOTİVE EDİYOR”

BTSO UR-GE üyesi Ezgi Danişmend Çetinel, proje kapsamında gerçekleştirilen B2B görüşmelerine 2. kez katıldığını belirterek, “Daha önce geldiğimizde buradaki ikili görüşmeler sonucunda bizi ziyaret eden müşterilerimiz oldu ve bu görüşmelerimiz siparişe dönüştü. Burada yaptığımız görüşmelerde müşterilerimiz memnuniyetlerini dile getirdiler bu da bizi motive etti. Yeni görüştüğümüz müşterilerle de ilişkilerimizi geliştiriyoruz. Ziyaretçilerimizi kendi iş yerimizde de ağırlamak için organizasyonlarımızı yapıyoruz. Görüşmelerden son derece memnun kaldık.” diye konuştu.

 

“DÜNYANIN HER YERİNDEN MÜŞTERİLER İLE GÖRÜŞTÜK”

BTSO UR-GE üyesi Mahmut Gülmez, dünyadaki ekonomik sıkıntılara rağmen ürünlerine çok yüksek bir ilginin olduğunu ifade ederek, “Çok güzel bir organizasyon gerçekleşti. BTSO çatısı altında güzel bir organizasyona imza atıldı. Görüşmelerimiz oldukça verimli geçti. Ağırlıklı olarak Cezayir ve Rusya gibi ülkelerden olmak üzere dünyanın birçok bölgesinden müşterilerimiz ile görüştük. Bu görüşmelerden güçlü ticaret bağlantıları oluşacağına inanıyorum. Bizlere bu imkanı sağlayan BTSO’ya teşekkür ediyorum.” dedi.

 

“YÜKSEK BİR KATILIM VAR”

B2B etkinliğine Sırbistan’dan katılan David Kusmut, Bursa’yı ilk defa ziyaret ettiğini ve katıldığı ticari görüşmelerinin oldukça olumlu geçtiğini belirterek, “Bursa ürün kalitesi ve ülkemize olan yakınlığıyla tercih sebebimiz oldu. Burada yüksek bir katılım var. Ürün kaliteleri de çok iyi, bundan sonraki etkinliklere de katılmayı planlıyorum.” diye konuştu.

 

“ÜRÜNLERİN KUMAŞ KALİTESİ ÇOK YÜKSEK”

B2B etkinliğine Kazakistan’dan katılan Ali Kerimov, kendileri açısından bu tarz etkinliklerin çok önemli olduğunu ifade ederek, “Ürünlerin kumaş kalitesi çok yüksek, görüşmelerimiz çok iyi geçti. Burada ikili iş görüşmelerimizi gerçekleştirmemizi sağlayan BTSO’ya teşekkür ediyorum.” dedi.

 

“ÖZBEKİSTAN’DA TÜRK ÜRÜNLERİ ÇOK TERCİH EDİLİYOR”

Özbekistanlı Bagira Aytimbetova ise Bursalı firmaların ürünlerinin çok çeşitli olduğunu belirterek, “Buradaki genel organizasyondan ve görüşmelerden çok memnun kaldık. Ocak ayında da buraya gelmiştim ve çok memnun kalmıştım. Ürünlerin kumaşı ve kalitesi çok iyi olduğu için Özbekistan’da Türk ürünleri çok tercih ediliyor.” diye konuştu.


Fotoğraflar

| 04.06.2022 |

Haberler

Kauçuk Sektörü Firmalarına Üretim ve İşletme Verimliliği Danışmanlığı Verildi
İşimiz Temiz Projesi Mikro İşletmelerin Hijyen Kalitesini Güçlendirmeyi Hedefliyor
Uzay Havacılık Savunma UR-GE Üyeleri İhracat İçin Paris’te
BTSO’da Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezleri Çalıştayı Düzenlendi
Bursalı Mobilyacılar Salone del Mobile Fuarı’nı Ziyaret Etti
BTSO’da Kişisel Verilerin Korunması Eğitimi
Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı
33 Ülkeden 300 Yabancı Alıcı Bursa Firmalarıyla Görüştü
‘Bursa Food Point’ 60 Ülkeden İş İnsanını Firmalarla Buluşturdu
Junioshow Fuarı Kapılarını Dünya Fuarcılık Günü’nde Açtı
“Bursa’yı Orta İhracat Tuzağından Kurtarmalıyız”
HOMETEX’e 5 Günde 170 Bin Ziyaret
HOMETEX Ev Tekstili Fuarı’nda Bursa Rüzgarı
KOBİ’lerin İnovasyon Kapasitesi Hezarfen Projesi ile Gelişecek

Duyurular

Aidat Duyurusu
Geçici İhracatta A.TR Dolaşım Belgesi Düzenlenmesi
MERSİS üzerinden randevu oluşturulması
İmza Beyanının Dijital Olarak Alınması İle Görev-Yetki Kabul Modülü Hakkında Duyuru
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Üfe Tüfe Oranları
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Yayınlar
  • Etkinlik Takvimi
  • Ticaret Sicil Müd. Online Randevu Sis.
  • Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    BTSO Yanınızda COVID-19 İle Mücadele
    Ticaret Sicil Müdürlüğü Online Randevu Sistemi
    Oda Sicil ve Üye İlişkileri Müdürlüğü Belge Talebi
    Medos
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSO Tahkim ve Arabuluculuk Merkezi
    BTSOMESYEB
    BUTGEM Eğitim Merkezi BTSO Mutfak Akademi
    Bilgi Güncelleme Formu
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO Ekonomi Dergisi
    BTSO Ekonomi Dergisi
    Akredite Logo AB Bilgi Merkezi
    Avrupa İşletmeler Ağı Türkiye – AB İş Dünyası Diyaloğu Hibe Programı