Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
Doğu Marmara Kadın Girişimci Kurulları Kooperatif Eğitimlerine 750’den Fazla Kişi Katıldı

Doğu Marmara Kadın Girişimci Kurulları Kooperatif Eğitimlerine 750’den Fazla Kişi Katıldı

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Doğu Marmara Bölgesi Kadın Girişimci Kurulları tarafından BTSO Akademi işbirliğinde, kadın kooperatiflerine yönelik düzenlenen eğitim projesinin altıncı ve son eğitimi “Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama” ve “E-Ticaret ve Sosyal Medya Pazarlaması İçin Mobil Fotoğrafçılık” konularında gerçekleştirildi.

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası çatısı altında faaliyetlerini sürdüren TOBB Bursa Kadın Girişimciler Kurulu (KGK), kadın girişimcilik ekosistemini desteklemek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Doğu Marmara Bölgesi Kadın Girişimci Kurulları’nın işbirliğinde bölgedeki kadın kooperatiflerinin ekonomik yapılarının ve kurumsal kapasitelerinin güçlendirilmesi hedefiyle hayata geçirilen eğitim projesinin kapanış eğitimi Yalova Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı Merva Yadigar Gençer’in moderatörlüğünde gerçekleştirildi. Düzenlenen eğitimde MCA Bilişim Dijital Medya ve Kurumsal İletişim Yöneticisi Ali Bahadır Aydın “Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama”; Profesyonel Reklam Fotoğrafçısı Cumhur Aygün ise “E-Ticaret ve Sosyal Medya Pazarlaması İçin Mobil Fotoğrafçılık” konusunda kadın girişimciler ve kadın kooperatiflerinin temsilcilerine bilgiler verdi.

“EĞİTİMLERİ 750’YE YAKIN KİŞİ TAKİP ETTİ”

Eğitim projesine ilişkin değerlendirmelerde bulunan TOBB Bursa Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı ve Doğu Marmara Bölge Temsilcisi Sevgi Saygın, kadın kooperatiflerinin kurumsal kapasitelerini güçlendirerek üretim ve tedarik zincirlerinde daha aktif bir rol üstlenmelerini sağlamayı hedeflediklerini söyledi. Bu çerçevede kadın kooperatiflerine yönelik eğitim projesini hayata geçirdiklerini belirten Saygın, “Kooperatifçiliğin geliştirilmesi ve kadın kooperatiflerimizin rekabet güçlerinin artırılması adına İcra Komitesi toplantılarımızda yaptığımız değerlendirmeler sonucunda eğitim projemizi kurguladık. Doğu Marmara Bölgesi Kadın Girişimci Kurulları ile yaptığımız istişare toplantıları ve üniversitelerden akademisyenlerimizin katkıları ile ihtiyaç analizi çalışmamızı tamamlayarak eğitim takvimimizi oluşturduk. 6 Ekim’de startını verdiğimiz proje kapsamında “Kooperatifçilik, Kendimizi Keşfetme ve Biz Olgusu”, “Ürün Geliştirme, Satış ve Pazarlama” ve “E-Ticaret” olmak üzere 3 ana başlıkta 6 hafta boyunca toplam 12 online eğitim gerçekleştirdik. Eğitimlerimizi 750’ye yakın kişi takip etti. Projemize katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.” dedi.  

“KADIN KOOPERATİFLERİNE DESTEK OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

Toplantının açılışında konuşan Yalova Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı Merva Yadigar Gençer, kadın kooperatiflerinin ülke ekonomisi ve istihdama önemli katkılar sağladığını belirterek, Kadın Girişimci Kurulları olarak kadın kooperatiflerinin güçlenmesi ve üretimde daha fazla yer alması için destek olmaya devam edeceklerini söyledi.

“GÜNÜMÜZÜN EN KALABALIK CADDELERİ ARTIK DİJİTAL PLATFORMLAR”

MCA Bilişim Dijital Medya ve Kurumsal İletişim Yöneticisi Ali Bahadır Aydın kadın kooperatiflerine sosyal medya yönetimi ve pazarlamasına ilişkin bilgiler verdi. Dünya genelinde yaklaşık 4.2 milyar aktif sosyal medya kullanıcısı olduğunu belirten Aydın, tüm kullanıcıların potansiyel müşteri niteliği taşıdığına vurgu yaptı. “Günümüzün en kalabalık caddeleri artık dijital platformlar.” diyen Aydın, “Bugün Paris'in en ünlü ve kalabalık caddelerinden Champs Elysees'de (Şanzelize) işyeri açmak için metrekare başına 13 bin euro, New York 5. Cadde’de ise 33 bin euro ödemeniz gerekirken 1.8 milyar günlük trafiğe sahip Facebook ve 500 milyon günlük trafiğe sahip Instagram gibi sosyal medya mecralarında ürünlerinizi ücretsiz olarak pazarlayabilirsiniz. Ancak bunun için öncelikle potansiyel müşterilerinizi iyi tanımanız gerekiyor. Hedef kitlenizi doğru belirleyemezseniz dijital dünyada ticaret yapmanız çok zor olacaktır.” dedi. Aktif sosyal medya yönetimine ilişkin detaylar veren Ali Bahadır Aydın ayrıca örnek uygulama ile hedef kitle tespiti, pazarlama dili ve anahtar kelime kullanımına ilişkin önemli ipuçları paylaştı.

“HEDEF KİTLENİZİ DOĞRU GÖRSELLE YAKALAYABİLİRSİNİZ”

Profesyonel Reklam Fotoğrafçısı Cumhur Aygün, e-ticaret ve sosyal medya pazarlaması için en iyi ve en doğru görsellerin kullanılması gerektiğini söyledi. İnsanların okumaktan ziyade daha çok görsellere odaklandığını belirten Aygün, “Hedef kitlenizi doğru görselle yakalamanız gerekiyor. Ürününüze odaklanarak, doğru ışıkla sade görseller kullanmanız ve paylaşımlarınıza aynı tarz ve konsept ile devam etmeniz çok önemli.” dedi.

BTSO Akademi işbirliğinde düzenlenen eğitimler ayrıca BTSO’nun Youtube sayfasından da izlenebiliyor.

 


Fotoğraflar

| 11.11.2021 |

Haberler

BTSO Mart Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz Bursa İş Dünyası İle Buluştu
BTSO’da “BMC Tedarikçi Günleri” Etkinliği Düzenlendi
BUTEXCOMP Kümesi Ankara ve İstanbul’da Tanıtıldı
Bursa İnşaat Sektörünün Gözü Suudi Arabistan Pazarında
Giysilik Kumaş UR-GE Projesi İhracata Katkı Sağlıyor
BTSO Sağlık Konseyi Sektörün Geleceği İçin Çalışıyor
BTSO, Litvanya’ya Düzenlenen En Büyük Ticaret Heyeti Programına İmza Attı
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay Litvanya Parlamentosunda Konuştu
Bakan Işıkhan’dan BTSO’nun Nitelikli İstihdam Odaklı Projelerine Tam Not
TOBB Yönetim Kurulu Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu: “BTSO Proje Fabrikası Haline Geldi”
İş Dünyasının Ortak Aklı Bursa Business School’da Buluştu
Giysilik Kumaş Sektörüne Kurumsallaşma ve Marka Yönetimi Eğitimi

Duyurular

Nisan 2024 Elektronik Sohbet Toplantıları
İşbirliği Talebi - Bangladeş Hk.
Irak ziyareti hk.
Yıllık İşletme Cetveli Hk.
Proje Teklif Çağrısı hk.
İran Taşımacılık Fuarı, 18-21 Mayıs 2024, Tahran hk.
Irak Ulaştırma, Havalimanları ve Lojistik Hizmetler Uluslararası Fuar hk.
Dolaşım ve Menşe İspat Belgelerinin Basımı ve ''Türkiye'' İbaresinin Kullanımı
Butexcomp Eğitim Duyuruları hk.
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Üfe Tüfe Oranları
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Yayınlar
  • Etkinlik Takvimi
  • Sektörel Rapor
  • 2023 - 2024 Yılı Burs Sonuçları
    Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    Oda Sicil ve Üye İlişkileri Müdürlüğü Belge Talebi
    Medos
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSOMESYEB
    BUTGEM Eğitim Merkezi BTSO Mutfak Akademi
    Bilgi Güncelleme Formu
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO Ekonomi
    Akredite Logo AB Bilgi Merkezi
    Avrupa İşletmeler Ağı Türkiye – AB İş Dünyası Diyaloğu Hibe Programı