Üye Memnuniyeti Taahhüdü ve Üye Memnuniyeti ve Şikayetleri Ele Alma Politikası
|
Yönetim Kurulumuzun 05.01.2010 tarih ve 448c sayılı karar gereğince tespit edilmiştir.
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası ;
5174 Sayılı Kanun ve bağlı yönetmelikler kapsamında, üyeler tarafından iletilen şikayetleri, zamanında ve etkin bir şekilde ele alacağını,
Şikayetlerin çözümünde; Yönetim Kurulu başta olmak üzere, tüm Oda organlarının ve personelin şikayetlerin çözümü konusunda aktif görev alacağını,
Şikayetlerin Oda’ya iletilmesinden çözümüne kadar her türlü kaynağı sağlayacağını, Sürekli iyileştirme kapsamında iletilen şikayetler çerçevesinde gerek üyeler, gerekse personel tarafından yapılan öneriler sonucunda; Şikayetleri Ele Alma Prosesi başta olmak üzere, tüm hizmet ve proseslerin iyileştirilmesi için etkin çalışma disiplini oluşturacağını,
taahhüt etmektedir.
Üye Memnuniyeti ve Şikayetleri Ele Alma Politikası ;
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası
5174 Sayılı Kanun ve buna bağlı tüm yönetmelikler kapsamında gerçekleştirilen hizmetlerle ilgili olarak tüm personeliyle , üyelerden gelen şikayetleri, imkanları dahilinde, en kısa sürede çözmek için gerektiği hallerde her türlü yatırımı yapar.
|
|
|
|