1. |
Oda personelinin işe alımı ile özlük hakları ve sicil dosyaları ile sigorta işlemlerini yürütülmesini takip eder. |
2. |
Oda personeline ait şahsi dosyaları ile sicil kütüklerini düzenlemek , muhafaza etmek. |
3. |
Oda personeli ve emeklilerine yönetmeliklere uygun şekilde sağlık yardımı beyannamelerinin düzenlenmesi ve kontrolü |
4. |
Oda personeli işlemlerinin takibi ve dosyalanması |
6. |
İnsan Kaynakları İhtiyaç Planlaması |
7. |
Yetkinlik bazlı Personel Seçme |
8. |
İşe başlama ve Oryantasyon |
10. |
Performans Yönetim Sistemi |
16. |
İşçi sağlığı ve İş Güvenliği |
19. |
Kalite Sistem Yönetimi ve Akreditasyon |
22. |
Gelen ve giden evrakların kaydının tutulması
|
23. |
Posta ve kargo hizmetleri,
|
24. |
Odadaki tüm servislerin evrak dağıtımı, iş akış süreçlerinin başlatılması, yürütülmesi
|
25. |
Telefon santrali hizmetleri,
|