Logo
En
Bursa Büyürse Türkiye Büyür
30 Ülkeden 200 Yabancı Alıcı Bursa Firmalarıyla Görüştü

30 Ülkeden 200 Yabancı Alıcı Bursa Firmalarıyla Görüştü

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ihracat odaklı projelerini tüm hızıyla sürdürüyor. Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün en önemli üretim merkezlerinden biri olan Bursa’da BTSO liderliğinde yürütülen 2 ayrı UR-GE Projesi kapsamında 30 ülkeden yaklaşık 200 yabancı alıcı Bursalı firmalarla iş birliliği masasında  buluştu.

 

BTSO tarafından Ticaret Bakanlığı destekleriyle yürütülen Bebe ve Çocuk Konfeksiyonu Sektörü UR-GE Projesi, firmaların ihracat odaklı büyümesine ivme kazandırmaya devam ediyor. BTSO’nun liderliğinde düzenlenen Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi Projesi (UR-GE) ile firmalar hem ihracatını hem de katma değerli üretimini artırıyor. UR-GE üyesi 50 firma, BTSO Ana Hizmet Binası’nda düzenlenen B2B organizasyonunda yabancı alıcılarla bir araya geldi.

 

Dünyanın Dört Bir Yanından Katılım

Özellikle Avrupa Birliği ülkelerinde yaşanan resesyon sürecinde alternatif pazarlardan katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği alım heyeti etkinliği bine yakın iş görüşmesiyle tamamlandı. Alım heyetinde Libya’dan İngiltere’ye, Kazakistan’dan Mısır’a kadar farklı coğrafyalardan yer alan katılımcılar, Bursa’daki bebe ve çocuk konfeksiyonu sektör temsilcileriyle yeni ticaret köprüleri oluşturdular.

 

“Firmalarımız Dünyanın Her Yerine Ürün Satıyor”

BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, gerçekleştirilen alım heyeti programlarıyla sektörün ihracatına önemli katkı sağlandığını söyledi. Bebe-çocuk ve giyim sektöründe 30 ülkeden yaklaşık 200 alıcıyı Bursalı firmalarla buluşturduklarını kaydeden İsmail Kuş, “Sektörümüzün dünyaya açılmasında ve son yıllarda elde edilen ihracat başarılarında UR-GE projelerimizin çok önemli katkıları var. Yaptığımız çalışmalar ile ciddi bir tanıtım ağı ile beraber dünyanın her yerine ürün satar hale geldik. Ürün ve ülke çeşitliliğini de artırarak olası krizlerin etkilerini en aza indirmeyi sağlıyoruz.” dedi.

 

“Bursa’daki Üretimin Yabancı Müşterilerle Buluşması Çok Önemli”

BTSO UR-GE üyesi Özlem Cambaz, firma olarak değişen dünya düzenine uyum sağlayarak üretimlerini planladıklarını söyledi. Cambaz, “Böylesine nitelikli organizasyonların olması bizim açımızdan oldukça faydalı. Bursa’da çok büyük bir üretim altyapısı var. Bu potansiyelin harekete geçirilmesi adına BTSO önemli bir liderlik üstleniyor. Yabancı müşterilerimizle görüşmelerimizi gerçekleştirdik. Önceki yıllarda olduğu gibi bu görüşmelerden de yeni ticaret fırsatları doğacağına inanıyoruz.” diye konuştu.

 

“Beklentilerimizin Üzerinde Bir Etkinlik Oldu”

BTSO UR-GE üyesi Ahmet Mustafa Işıkcan, bu tarz organizasyonların ülke ihracatına da önemli katkılar sağladığını ifade ederek, “Beklentilerimizin üzerinde bir etkinlik oldu. Avrupa’dan gelen müşterilerimizle ikili iş görüşmelerimizi gerçekleştirdik. Verimli bir organizasyonu geride bıraktık. Başta BTSO olmak üzere organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederim.” dedi.
 

 “Türk Ürünleri Ülkemizde Çok Talep Görüyor”

B2B etkinliğine Mısır’dan katılan Mona Eladawy, Bursa’daki alım heyeti organizasyonuna ikinci kez geldiklerini ve yaptıkları görüşmelerden memnun ayrıldıklarını belirterek, “İkili iş görüşmeleri bize çok katkı sağlayacak. Burada birçok firmayla görüştük. Ürünlerin kaliteleri her geçen yıl daha da artıyor. Türk ürünleri ülkemizde çok talep görüyor.” diye konuştu.

 

“Verimli Bir Organizasyon Oldu”

B2B etkinliğine Çek Cumhuriyeti’nden katılan Anzelika Belozerova, organizasyonu oldukça başarılı bulduklarını ifade ederek, “Bugüne kadar gerçekleştirilen tüm B2B etkinliklerine katıldım. Daha önce ticaret yaptığımız firmalar olmuştu. Bu etkinlikte de yeni firmalar ile görüştük. Çok verimli geçti.” dedi.

 

“Bursa Ürün Kalitesinde İlk Sırada”

B2B etkinliğine Ukrayna’dan katılan Krystyna Ietymian, Ukrayna’daki savaş halinden dolayı belirli zorlukları yaşadıklarını ancak yine de ticaretin devam ettiğini belirterek, “BTSO’ya bizi davet ettiği ve bu güzel organizasyonu gerçekleştirdiği için teşekkür ederim. Ürün kalitesi olarak Bursa’nın Türkiye’de ilk sırada olduğunu düşünüyorum. Daha çok pamuk içeren ürünleri tercih ediyorum. Tasarımları da her geçen yıl daha iyi oluyor. Bu yüzden Bursa ürünlerine talebimiz çok yüksek.” dedi.


Fotoğraflar

| 13.01.2023 |

Haberler

UR-GE Projelerinde Eğitimler Devam Ediyor
TEKNOSAB’da Üretim Resmen Başladı
BTSO’nun Gıda Sektör Temsilcileri Las Vegas’ta
Ekonominin Oscarları Sahiplerini Buldu
BTSO, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı Ağırlıyor
Junioshow’a Rekor Yabancı Ziyaretçi
30 Ülkeden 200 Yabancı Alıcı Bursa Firmalarıyla Görüştü
Yılın İlk Fuarı Junioshow’da Heyecan Başladı
TEKNOSAB Kavşağı'nın Temeli Törenle Atıldı
BTSO Mutfak Akademi’de Yeni Dönem Eğitimleri Başlıyor
BTSO’da Yılın Son Meclis Toplantısı Yapıldı
BUTEXCOMP ile Bursa’da Teknik Tekstil ve Kompozit Sektörleri İçin Tam Entegre Küme Oluşturulacak
Türk Mobilyası Hindistan’da Vitrine Çıktı

Duyurular

KOBİ OSB Bilgilendirme Ve Talep Formu hk.
2022 Yılı Burs Sonucları
Karayolu Taşıma Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik Duyurusu
Hızlı Erişim
  • Kayıtlı Üyeler
  • Üfe Tüfe Oranları
  • Ülke Raporları
  • Üye Borç Sorgulama ve Ödeme
  • Yayınlar
  • Etkinlik Takvimi
  • Sektörel Rapor
  • 2022 Yılı Burs Sonucları
    Aidat Borcu Ödeme ve Sorgulama
    Oda Sicil ve Üye İlişkileri Müdürlüğü Belge Talebi
    Medos
    BTSO Biz
    BTSO Küresel Fuar Acentesi
    BTSO Akademi
    BTSOMESYEB
    BUTGEM Eğitim Merkezi BTSO Mutfak Akademi
    Bilgi Güncelleme Formu
    Üye Memnuniyet Anketi
    Etkinlik Takvimi
    P.tesi
    Salı
    Çar.
    Per.
    Cuma
    C.tesi
    Paz.
    | Tüm Etkinlikler |
    BTSO Ekonomi Dergisi
    BTSO Ekonomi Dergisi
    Akredite Logo AB Bilgi Merkezi
    Avrupa İşletmeler Ağı Türkiye – AB İş Dünyası Diyaloğu Hibe Programı